Bengalkatter :)

Var hemma hos min fina Nicole i förrgår som jag inte träffat på HUR länge som helst. Sist jag var hos henne så hade hon en jätte söt liten bengal kisse som hette Twist som var en 3månader gammal bengalkatt. Brutalt söt! Men nu är han 7månader och när vi kom dit så hade hon skaffat sig ytterligare en liten bengaltös från Norge vid namn Evita som var 3månader gammal. Jag dööör, så söt hon är! Haha så sjukt kul när jag gick på toa så kutade båda katterna in i badrummet med mig, så när jag tryckte på spolaknappen hoppade Evita rakt ner i toan haha! Men jag lyckades fånga henne innan hon var helt nere men hon fick ta sig ett bad efteråt iaf för o vara på den fresha sidan. :) Nicole ska iaf föda upp Bengaler i framtiden med Evita som är en utställningsdam så om du är intresserad hör av er för info!


Kommentarer
Postat av: Anna

vill ha!!!

2010-08-16 @ 12:09:56
Postat av: Hanna

ha en bra dag!=)

2010-08-16 @ 12:24:41
URL: http://hannazlife.blogg.se/
Postat av: Nicole

Åååh va fint du har skrivit om mina ben-galningar!! Störd katt som hoppade ner i toan.. Försökte bada idag då hoppade hon ner i badet och lekte i vattnet - dyngsur.... :) När ni har kommit hem till Sverige igen sen så måste ni ha en av mina bäbisar!! Puuuuuss

2010-08-16 @ 22:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0