Fjädrar!

Har verkligen fastnat för fjädrar nu på sista tiden. Sååå fint! Letade efter något armband med fjädrar på men hittade inget som jag gillade så jag tog arslet ur stolen och åkte till Panduro i Farsta Centrum och shoppade lite. Satt någon timme och klurade på hur man skulle få allting snyggast då det var första gången jag gjorde ett armband men sen gav jag upp och gick på känsla istället.
Så här blev resultatet:
Alla detaljer på armbandet är från Panduro förutom några av fjädrarna som jag hittade ute i naturen och tog hem och tvättade massor innan jag började klippa i dom och satte på dom :) Allting gick på ca 300kr och då har jag massor av material över till andra saker, tex örhängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0