Jaajx.

Blev visst inte o somna i tid igår heller. Blev en liten film istället. Hmm. Fy mig.
Filmen va inte speciellt bra heller men den hade sina sköna stunder till o från, såg på The Bounty Hunter med Jennifer Aniston och Gerard Butler.

En av mina andra ovanor är att jag ALLTID glömmer att tvätta bort mascaran innan jag går o sover. Inte smart.
Så nu sitter jag här nyvaken(men är cool ändå), precis släppt ut katten i trädgårn(fastkopplad vid ett träd är riktigt snällt) och har nu gjort mig lite frukost. Fil med müsli, russin, cashewnötter och rostade kokosflarn. Naaaaaaaaaam! Så sjukt skumt, jag har verkligen inte gillat varken russin eller cashew förut när en av mina bästa vänner(Sara) alltid brukade köpa det istället för godis. Jag har bara tyckt att de e torrt o tråkigt men så nu helt plötsligt äter jag det varje dag! Bra va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0