Jobba i USA..?

Näe, det verkar som att det inte kommer bli något Oslo för vår del inom närmsta tiden :( Istället får vi åka till till Hawaii honeymoon som planerat sen åka därifrån till LA och söka om uppehållstillstånd. Diego's mamma har fixat så att vi kan få jobba på ett Best Western hotell i Needles, Kalifornien och då får vi betala 100dollar i månadshyra så de e ju billigt o bra. Men sen berättade Diego att det tydligen är världens ghetto och verkligen helt öde(typ som där vi köpte våran bil i Inglewood).. Hmm. Det ligger 45min ifrån där hans familj bor i Bullhead City som ligger mitt ute i öknen i Arizona. En vanlig dag ligger temperaturen runt 45C och går ibland upp mot 55C.. Jag som är känslig mot värme.. Jag kommer . Bokstavligt talat.

Men vad gör man inte för kärleken..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0