Lite rutiner kanske..?

Här sitter jag dag in och dag ut och väntar på att jag ska bli piggare, orka mer och främst av allt vill göra mer. Det är ju dumt. Tycker faktiskt att dom dära Rosenrot & schisandra faktiskt hjälper men det kan jag ju inte hålla på med i långa loppet. Tror i grund o botten att det är mina schemalösa dagar utan någon riktig rutin som gör att jag blir så här trött och viljelös. Är inte direkt van vid att inte behöva göra något varje dag, ha någon som väntar på att man ska dyka upp på vid en viss tid på en viss plats.. Men men. Det är ju bara tillfälligt. Jag bara längtar tills jag har ett heltidsjobb som jag behöver skynda mig iväg till varje morgon :) jaja, blir väl o jobba i USA och tjäna en skämtlön och sen komma hem till Stockholm igen eller flytta direkt till Oslo och börja tjäna in storcashen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det löser sig hjärtat!!

2010-08-16 @ 12:10:34
URL: http://annaamren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0