Möhippa!

Igår vaknade jag upp och hade inte en minsta aning om hur dagen skulle bli. Hade planerat att åka hem till Sara och äta frukost där vid 12.00. Och nog allt var det den bästa frukosten någonsin! Men som jag sa innan "you never know what's waiting on the other side of the door".
När jag kom hem till Sara väntade även mina finaste vänner där med bus i blickarna och en möhippa var på gång! :D Bästa Anna hade kommit hela vägen från Oslo, sötaste Johanna kom ner från Falun och så var snyggaste Carro med också! Dom hade gjort i ordning den godaste frukosten; pastasallad med ägg och massa kräftor och såsYuuuuuummy. Fick champagne och mousserat jordgubbsvin att dricka. Ännu mera yuuuuuuummy.
Efterrätten var vaniljglass med jordgubbar och hallon. Ytterligare YUUUUUUMMY.
När maten var uppäten så fick jag en present; ett jätte fint armband! (bild kommer)
Efter vi varit där i några timmar och all champagne och öl var slut åkte vi in till stan där jag skulle börja göra mina uppgifter som jag fått vid frukosten. Skriver listan så fort jag fått bilderna från Sara :)

Köpte lite 3,5or och satt o njöt av regnet en stund(3,5or rinner lätt rakt igenom som ni kanske ser).
När listan var avklarad så gick vi till en bar och tog en varsin shot för att värma upp inför krig.
När shotten var tagen så började vi vandra mot Cybertown för att skjuta ihjäl varandra! Vi fick vänta i 15min på att få spela så vi körde lite preshooting på en maskin så länge.

Carro kickade mitt ass rätt hårt men jag kan ju skylla på pistolen som inte fungerade! ;)
Sen var det dags o köra riktiga spelet.
Cybertown var grymt kul!!! även fast jag kom näst sist haha :D

När vi var klara med det började vi bli hungriga och begav oss iväg till min favorit restaurang Koh Pangan på söder. Bästa bästa! Vi satt i baren och drack Singha tills vi fick vårat bort. Åt en hothot chilisallad till förrätt och en Pat Thai Goong (nudelwook med scampi och krossade jordnötter) som huvudrätt. Galet gott!

Efter maten fick jag ytterligare en present; ett fjäderhalsband. (Bild kommer)
Sen var det dags att bege sig ut i regnet och kila iväg till tåget hem. Älskar verkligen regnet och åskan och blixtrarna som stormade runt omkring oss! Ouf.!

Av Anna fick jag en magalicious present som jag ska få göra innan bröllopet och det är nämligen ögonfransförlängning som är så snyggt och kommer göra så att jag blir extra fin på speciella dagen :D
Som avslut på dagen så fick jag också dom här snygga fjäderörhängena . (feathers are the shit!)

Sen så kom Diego och hämtade mig i Stuvsta och sen så var det bara att krypa ner och gosa under de fluffiga duntäckena tillsammans med min älskling och bli varm igen :)

Måste säga att det var en helt perfekt dag och jag hade verkligen sjukt roligt!

Tack mina sötisar som ordnade allt detta för mig! :D



Kommentarer
Postat av: anna

klart älskling!

vad kul att du e nöjd med dagen <3

2010-08-08 @ 16:23:09
URL: http://annaamren.blogg.se/
Postat av: Helena

Låter som en kul möhippa! Grattis till att du ska gifta dig, själv gifte jag mig för två månader sedan! :)

2010-08-14 @ 18:11:21
URL: http://aragornsfru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0