Rosenrot & Schisandra

Igår fick jag hem en månads provförpackning av Rosenrot & Schisandra. Har läst att det ska ge mer energi och det är något jag verkligen kan behöva. Tog det första pillret igår och tyckte faktiskt att jag hade mer energi än vanligt. Vet inte om det berodde på det eller om jag bara hade en allmänt bra dag. På pappret som kom med förpackningen stod det dock inget om man skulle få mer energi utan bara att det skulle öka sexlusten vilket jag inte alls hade väntat mig. Men inte ska man väl klaga för något sånt heller :) Jaja, provkör i en månad iaf så får vi se hur det går!
Har även börjat ta en shot med äppelcidervinäger varje morgon som ska vara bra för bl.a detta; behandling av höga blodfetter, förkylning, gasbildning, irritabel tarm och andra matsmältningsproblem, övervikt, huvudvärk inklusive migrän, ledbesvär, muskelbesvär och kronisk trötthet. Känns verkligen direkt i magen efter man tagit shotten. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0