Snart är sommaren över..

Eller den kanske redan är slut.? Jag vet inte.. Vore skönt om solen kom tillbaka snart och gav lite värme så jag kan vänja mig lite innan jag drar iväg till staterna igen :) Ska ändå bli kul att åka tillbaka till USA. Att få en ny chans att träffa Diegos familj och alla hans vänner, bli brun igen, kunna shoppa massor för inga pengar alls, äta på alla goda restauranger tex Bubba Gump och prova Red Lobster som jag alltid varit så sugen på men som bara aldrig blivit av. Diego har ju ändå lämnat alla sina nära och kära och följt med mig hit, så nu är det dags för mig att göra samma sak. Ska nog gå bra ändå. Kommer bara sakna mina underbara kompisar och min familj så himla mycket. Men jag kommer ju tillbaka.. 6 månader senare. Blir ändå skönt att stanna så länge också, så att man bara kan glida upp för den sköna långa slingriga vägen upp till Bear Mtn varje dag man inte jobbar. Jaja, hur som helst har jag haft en riktigt mysig sommar med massa sköna minnen att gotta mig med när jag kommer sakna Sverige. Om jag nu kommer göra det. Will see.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0