Äntligen!!!

Nu har äntligen Diego fått sitt uppehållstillstånd i Sverige! Så nu kommer vi tillsammans att flyga hem den 15e december. Lovely! Det är giltigt i 2år sen måste han ansöka om ett nytt igen men det ska nog gå bra hoppas vi! :)
Men det har hänt bra många dryga saker när vi varit här i USA.. tex att min externa hårddisk har krashat där jag har ALLT på, min ipod blev stulen, min videokamera blev träffad av en skateboard, upptäckte att dom dragit 199kr från ett gym varje månad men som jag sa upp i december förra året, dom har dragit 69kr från xbox live varje månad trots att jag bara skrev upp för 1månad. Sen det drygaste är nog att Loui tycker det är jätte kul att hoppa upp och hänga i mina kläder så ALLA t-shirts och tröjor jag hade med mig har nu blivit nydesignade med en massa fina hål. Men det har det varit värt! Nu är allting klart med allt pappersarbete så allt är toppen!

Kommentarer
Postat av: Anki

Framtiden är här och nu! Ta vara på den varje stund!:)

2010-11-08 @ 22:06:07
Postat av: anki

Hmmm, finns det munkorg i Louis storlek? Du kanske kan virka en tuff, eller sätt på honom en Guilty-mössa.:)

2010-11-08 @ 22:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0