Thanksgiving

I onsdags åkte jag och Diego iväg upp till Big Bear med Diegos föräldrar för att fira min alldeles första thanksgiving. Vi bodde hos Diegos mormor och morfar som har en stor fin ranch med höns, en get och 5 hästar :) Så himla annorlunda från hemifrån med hästarna, dom är verkligen riktiga cowboys och hästarna är så western dom kan bli med deras sadlar, träns och roundpen. Riktigt mysigt var det att se :) På torsdagen åkte vi ner till en annan del av Cali för att fira själva thanksgivingen och jag fick träffa Diegos gammelmorföräldrar och alla de andra från Stephanies(Diegos mamma) sida av släkten. Dom hade massor av kalkon, sweetpotatoes, potatismos och annat smått o gott. Själv åt jag bara potatismos och sallad vilket inte är nytt för min del men så går det när man är vegeterian! Provade även lite av sweetpotatisen vilket var som en dessert. Avslutade med en jättegod pumpapaj och stack sen tillbaka upp till Big Bear. Tyvärr glömde jag kameran i bilen så blev inga bilder därifrån. Vi passade på att träffa så många vi bara kunde sista kvällen vi var där, sjukt kul att se alla igen! Tyvärr hann vi inte åka någonting men vi kommer åka tillbaka om 2 veckor så då hinner vi åka i 3 dagar innan det är dags o flyga hemåt!

Kommentarer
Postat av: anki

2010-12-01 @ 15:56:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0