Arizona.

Okej, så nu har vi bott i Bullhead City i några dagar och jag har lyckats överleva värmen hittilst. Dom har det mest varierande väder jag någonsin varit med om här.. Det kan vara 45° med strålande sol och helt plötsligt hör man bara massa buller och så är det ett litet moln som kommer in och blixtar börjar slå ner överallt från det ensamma molnet. När det regnar så känns varje droppe som ett helt glas som faller ner på en. Sjukt skumt. Men jag älskar stormar så det är helt okej för mig. Vi bor inte långt ifrån Laughlin som är ett litet mini Las Vegas (utan människorna). Vi åkte dit i förrgår och det var bara vi och några turister som var där.. Jag köpte ett par nya Vans för 290kr, VÄRT!! Vi bor tillsammans med Diegos bror David, hans flickvän Chelsea(med deras hund Muffin) och Gabe och hans chihuahua valp Loui. =)





Kommentarer
Postat av: Anki

vilket dramatiskt väder-gäller att hålla i mössan!Bra bilder!Ha det gott!Solen börjar gå ner bakom granarna här.Några är nerhuggna nu så det är lite ljusare.kramar

2010-10-10 @ 17:51:23
Postat av: Linda

Ja verkligen :) Granarna är nerhuggna på våran baksida? Fan va nice! =) Då kan man äntligen sola när klockan är 15.00 då haha.

Kram kram

2010-10-10 @ 22:43:36
URL: http://shizzlenizzle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0