Buuuuhuuuu

Jag är så ledsen att jag missar allt som händer hemma i Stockholm under händelsefyllda hösten. Igår missade jag Forum Fuck It Railtour och idag missade jag hela Frontline Railjam och kan inte heller hitta någonstans alls vilka som vann... :( Hoppas att det gick bra för mina homies som var med och körde! Sen blir det inte heller någon blöt åkning i Spånga heller.. Och inte heller någon av alla roliga brädtestar helger runt om i Sverige. Gaah. Hoppas verkligen att ni där hemma åker massor åt mig och så ofta ni bara kan :)




Kommentarer
Postat av: Johanna

Duuu.. om du inte fått reda på det än så kan jag tala om:)

Overall vann Eiki, Best trick på downflatdownen vann Gulli å på downrailet vann Halldor. snacka om islandpower!:)

VI SKA SHREDDA ÅT DIG VÄNNEN! njut där borta och ta hand om dig!:)

2010-10-18 @ 14:59:39
URL: http://svengarn.blogspot.com
Postat av: Linda

Taaack! =) Haha jaa helt sjukt, men kul för dom!

Jaaa de får ni verkligen göra :D Ha så kul i snön och ha de gött!

2010-10-18 @ 19:55:01
URL: http://shizzlenizzle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0