FrökenÖken

Chelsea tog med mig och Diego ut på en hajk mitt ute i ingenstans. Vi bara stannade helt plötsligt på Interstate 68 och började klättra över stängsel, halkandes fram och tillbaka på hala små dammiga stenar. Det var 36,5 grader och hur torrt som helst. Vattnet vi hade med oss blev varmt10min och vi var där ute i ungefär 1.5h så det var ingen höjdare. Jag lyckades trampa på en kaktus som gick rakt igenom min skosula och gick av inne i foten så den sitter fortfarande kvar där i. Oskönt. Hur som helst.. Vi gick igenom en tunnel och på andra sidan var det som djungel och sen helt plötsligt massa små övergivna hus. Det kändes verkligen som att det skulle springa fram en massa freaks från The Hills Have Eyes när vi var där borta. Urgh. Sen klättrade vi runt uppe bland bergen och sen vände vi för att åka hemåt. Trevlig liten tripp det där :)

Kommentarer
Postat av: Arvid

Helloo...I natt var det 4-5 grader kallt, bilen helt vit när jag kom ut.Snöat som bara den uppe sundsvallstrakten.Vintern har kommit.I dag lördag åker vi in till plattan och kollar på snowboardarna.

Allt vväl med alla.Kram på er. Arvid

2010-10-16 @ 11:01:17
Postat av: Anki

ajajaj. Mango ska vara bra mot gifttaggar.

2010-10-16 @ 17:21:31
Postat av: Otto

Snyggt :)

2010-11-05 @ 00:28:14
URL: http://www.ottonorin.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0