härligt att vara tillbaka.

I förrgår var vi och bowlade på ett riktigt fett ställe där ölen kostade 2dollar, jag vann båda rundorna så det gjorde ju allt lite bättre också! haha. Igår mötte vi upp Kyle nere vid piren och strosade runt där och tittade på massa surfare och gamla fiskargubbar. Himla mysigt var det. Sen åkte vi till en minigolf bana som definitivt var den coolaste jag nånsin sett.  Vi mötte upp med Nat och Dillon som hade med sig golfklubbor och så gick dom till receptionen och sa att de förlorat sina bollar på banan så att de fick nya bollar o på det sättet slapp vi att betala haha Tyvärr glömde jag kameran i bilen så blev inga bilder därifrån.. Jag vann även golfturneringen med mina 50poäng Wooo! Nu ska vi bege oss iväg till ambassaden. :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

The winner takes it all! Kramar

2010-09-30 @ 22:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0