Jätte pigg!

Helt sjukt, klockan är 07.36 och jag har varit vaken i ca 1h. Inte varje dag detta händer direkt haha. Men iaf, sitter här och min hjärna bubblar snart över av alla idéer och tankar jag har om Guilty(mitt företag för er som inte vet). Ooh, är helt lyrisk och vill bara få allting gjort på en gång! Tihihi. Photoshoots, teamresor, tees, hoodies i limited edition för enbart teamåkarna och har massa nya idéer på nästa års mössor. Snart kommer mössorna för höst/vinter kollektionen som kommer att vara i 8 färger och som är HUR snygga som helst! :D Så håller vi på med en ny hemsida också som snart borde komma upp!! Gaah! Vill bara ha allting klart och på allt på plats NUNUNU!

Kommentarer
Postat av: Elin

Kuul :) Kommer bli grymt ju!!

2010-09-03 @ 10:39:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0