San Diego

Äntligen är det dags o lägga sig i sängen o bara ta det lugnt. Åkte hemifrån vid 05.30, planet gick 09.10 till NY vilket tog 9h. Väl framme på flygplatsen i NY började vi knata mot utgången för att åka in till Time Square och glida runt där i någon timme. Men jag fastnade vid passkontrollen och var tvungen och följa med till ett litet rum fyllt med massa indier där de förklarade för mig varför jag var tvungen att sitta där.. De tyckte nämligen att det var konstigt att jag varit i USA tidigare, träffat en kille där, låtit han följa med till Sverige sen gifta sig och sen komma tillbaka.. Hmm. Men så var det ju faktiskt men lite mer kärleksfullt än vad dom fick det o låta som haha. Hur som helst så trodde dom att allt var en stor bluff och att jag skulle vara någon sorts illegal invandrare. Men som tur är lyckades jag efter mer än 1h få dom att inse att vi faktiskt var där för att han ska kunna flytta till Sverige. Då blev det löst så det var ju skönt. Blev ju rätt nervöst där ett tag. Tyvärr hann vi inte åka in o se någonting av New York pga av detta.. Landade i San Diego vid 20.30 och sen tog de ett tag o hitta ett hotell men nu bor vi på 2*iga Quality Inn breve Sea World. Rätt fresh för o vara 2* måste jag säga! Imorn ska vi till ambassaden o se vad dom har att säga och sen ska vi träffa Alex och Chris som vi får bo hos =) Ska bli riktigt kul o träffa dom igen! Men nu är det dags o sova..
nattinatti.

Kommentarer
Postat av: Ann-Christin Fahlstrom

sov sött!

2010-09-30 @ 23:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0